DOBRY CHANNEL MANAGER PRZYSPIESZA POŁĄCZENIE Z BOOKING.COM
Obecność na bookingu to dla prowadzącego obiekt hotelowy w dzisiejszych czasach po prostu życiowa konieczność. Skoro coraz więcej turystów chce rezerwować noclegi przez internet, a ruch na własnej stronie www w każdym wypadku będzie nieporównywalnie mniejszy niż na wyspecjalizowanym portalu… trzeba myśleć, jak zwiększyć efektywność tego kanały sprzedaży. Sprawdzony sposób to program hotelowy zintegrowany z bookingiem.
Do certyfikowanych partnerów Booking.com należy NFHotel
Wszystko rozchodzi się o szybkość działania i aktualizacji danych w extranecie. Jak szybki by nie był recepcjonista, zawsze istnieje (zbyt) duże ryzyko że nie zdąży wprowadzić do panelu rezerwacji dokonanej np. telefonicznie. A odkręcanie overbookingu to prawdziwa katorga, z której nie sposób wyjść bez strat – czy to finansowych, czy to wizerunkowych. Dlatego dedykowane oprogramowanie dla hoteli ma coś takiego jak channel manager, który całkowicie automatyzuje proces wymiany danych pomiędzy recepcją a internetowymi źródłami rezerwacji w stylu bookinga.
Ta sama czynność, która recepcjoniście zajmuje minutę albo i kilka razy dłużej, za sprawą programu NFHotel wykonuje się samoczynnie. Na dodatek w ekspresowym tempie, parę sekund i już jest po sprawie. Normalnie jak hotelarz zapomni o extranecie, to prosi się o katastrofę – a posiadając połączone oprogramowanie nie ma się czym przejmować.