Co warto wiedzieć o stojakach reklamowych?
Marketingowcy wysokiej klasy doskonale wiedzą, jak ważne w reklamie są szczegóły, wszelkie drobne, z pozoru tylko nieistotne przedmioty. Przykładem niech będą stojaki reklamowe. Jak powinny wyglądać produkty sprzedawane przez producenta stojaków reklamowych. Do czego one służą i kiedy są potrzebne?
Różne typy stojaków
Producent stojaków reklamowych zwykle posiada ich w swojej ofercie przynajmniej kilka rodzajów. Warto w tym miejscu wspomnieć chociażby o stojakach na ulotki, które w pewnym stopniu również są narzędziami reklamowymi. Warto zauważyć, że ich różnorodność jest bardzo duża. Rozmiary i kształty stojaków tego typu różnią się ze względu na odmienne rozmiary ulotek, katalogów, czy folderów.
Należy też w tym miejscu wspomnieć o potykaczach. Są to jeden z najpopularniejszych produktów producenta stojaków reklamowych. Wyglądają jak rozkładana, stojąca tablica. Potykacze służą do rozwieszania wielkoformatowych reklam.
Innym typem stojaków reklamowych są stojaki z plexi. Większość z nich jest niewielka i służy do stawiania na biurku. Mieszczą się w nich niewielkie ulotki, ewentualnie mniejszych rozmiarów foldery.
Kiedy potrzebny jest producent stojaków reklamowych?
Niewątpliwie, stojaki często wykorzystywane są na różnego rodzaju targach. Przede wszystkim przydają się tam stojaki z ulotkami. Rzecz w tym, iż niemożliwa jest skuteczna reklama na targach bez ulotek. Muszą być one elegancko wyeksponowane i dostępne dla każdego.
Mniejsze lub większe stojaki reklamowe można także spotkać przed sklepami, czy kioskami. Najczęściej służą wtedy do reklamy produktów będących aktualnie w promocji, czy też na wyprzedaży.
Ochrona materiałów reklamowych
Dzisiaj coraz częściej producent stojaków reklamowych przywiązuje dużą wagę do ochrony materiałów umieszczonych na stojakach. Nie jest to jednak zwykle możliwe w przypadku stojaków z ulotkami. Rzecz w tym, że nie można zakryć ich szkłem ani niczym innym, gdyż niemożliwe byłoby wtedy wygodne zabieranie ulotek ze stojaków. Jednakże, przypadku pozostałych stojaków reklamowych nie ma raczej problemów z zabezpieczeniem.
Najczęściej producent stojaków reklamowych wykorzystuje szkło do ochrony plakatów umieszczonych na stojakach. Ważne jednak, aby było to szkło hartowane, w przeciwnym wypadku łatwo może dojść do jego rozbicia. Warto zauważyć, ze stojaki często stoją w miejscach publicznych, w których łatwo o ich zniszczenie. Alternatywą jest również wykorzystanie plexi do ochrony reklamy lub też w ogóle wykorzystanie stojaków wykonanych w całości z plexi przez producenta stojaków reklamowych.
Artykuł zrealizowany przy współpracy z brooklyn.pl/.